- Posty: 476
- Otrzymane podziękowania: 124
Śruba w sektorze
- Maciej, P 247
- Wylogowany
- Administrator
- P 247
Mniej
Więcej
10 lata 4 miesiąc temu - 10 lata 4 miesiąc temu #1967
przez Maciej, P 247
Replied by Maciej, P 247 on topic Śruba w sektorze
1. Sterówka jest 'wleczona', co daje stabilniejsze prowadzenie (eliminujesz nadsterowność).
2. Zyskujesz dłuższy 'wytyk' między sworzniem sterówki a mocowaniem sztagu, czyli max 178 mm do dziobu plus to, co wyczarujesz na okuciu dziobowym, którego długości nie wliczasz do dł. całkowitej kadłuba.
2. Zyskujesz dłuższy 'wytyk' między sworzniem sterówki a mocowaniem sztagu, czyli max 178 mm do dziobu plus to, co wyczarujesz na okuciu dziobowym, którego długości nie wliczasz do dł. całkowitej kadłuba.
Ostatnia10 lata 4 miesiąc temu edycja: Maciej, P 247 od.
Za tę wiadomość podziękowali: : gadcman
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- gadcman
- Autor
- Wylogowany
- Premium Member
Mniej
Więcej
- Posty: 124
- Otrzymane podziękowania: 11
10 lata 4 miesiąc temu #1966
przez gadcman
Nowy post
Witajcie,
Niektórzy zawodnicy mają mocowanie płozy(śrube) w sektorze nie w osi a trochę cofniętą.
Jakie są tego zalety, a jakie wady?
Pozdrawiam;-)
Niektórzy zawodnicy mają mocowanie płozy(śrube) w sektorze nie w osi a trochę cofniętą.
Jakie są tego zalety, a jakie wady?
Pozdrawiam;-)
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Moderatorzy: Tomek Zakrzewski
Czas generowania strony: 0.058 s.